2012. november 6., kedd

IKEA-t minden babának!

Nagyon szeretem az IKEA praktikus, egyszerű és szép dolgait, lehet mondani, hogy rajongó vagyok:)
Még kislányom születése előtt vásároltam az akkor újdonságnak számító virágmintás textilből. Egy részéből falvédő készült a kiságy mellé. Valami vidám színfoltot szerettem volna a baba sarokba- nem a szokványos rózsaszín, mesefigurás dekorációt. És ilyen lett:
Egyébként Eszter bútorai is az IKEA- ból származnak, a legegyszerűbb pelenkázó és kiságy, de szépek és strapabíróak:)

Az virágmintás anyag nem fogyott el teljesen- így amikor kaptunk egy használt, kicsit kopottas babahordozót eszembe jutott, hogy mi lenne ha az új huzata ebből készülne el. És ügyes varrónői segítséggel meg is valósult az ötletem. Íme az előtte- utána fotók:
Ja, és ami még IKEA-s, a kiságyban látható hálózsák! Ez egy szuper találmány, nagyon szeretjük- jó meleg, és képtelenség lerúgni:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése