2012. november 22., csütörtök

Egyszerű ötletek hangulatvilágításhoz

Mostanában már elég korán sötétedik, így már kb. délután 4 órától gyertyát, vagy mécsest gyújtunk az előszobában, és lefekvés előtt az az utolsó momentum, hogy elfújjuk. Ez jelzi, hogy mindenki elvonul aludni. 
Eddig egy cseppmentes henger gyertyát gyújtottunk meg, de amint megláttam a következő ötletet itt, egyből elkészítettem. Nem kell hozzá más, csak egy befőttes üveg, géppapír, olló, cellux és egy kis darab masni, vagy raffia. És persze a mécses:) A géppapírt összehajtogatjuk, és "megcsipkézzük", úgy mint iskolás korunkban. Az én mécsestartóm ilyen lett:

Találtam egy ilyet is:  szerintem karton papírból is elkészíthető, vagy akár mézeskalácsból is.Itt recept és sablon is található hozzá:
kép forrás: Pinterest

Ami még nagyon megtetszett, ez az egyszerű, de finom megoldás: mécsestartó cukros vízzel kikeményített, és egy felfújt lufin megszárított csipketerítőből. 
kép forrás: Pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése