2012. november 8., csütörtök

Aktuális kedvenceim a fürdőszobapolcról

Gondoltam bemutatom milyen termékeket használok mostanában- hátha másnak is olyan jó tapasztalatai lesznek velük, mint nekem.
1. Balea málnás kézkrém
Nagyon szeretem a dm- et, próbálgatom a saját márkás termékeit is rendszeresen. Általában elégedett vagyok a minőségükkel, az árukkal pedig főleg. Ez a kézkrém azért tetszett meg, mert pumpás adagolású, ami szerintem nagyon praktikus. Nem kell a már bekrémezett kézzel visszaügyeskedni a tubus kupakját.Az illata kicsit ugyan "mű málna", de olyan jó nyári hangulatom lesz tőle, ha bekenem a kezem vele. Nem zsíros, inkább vizesebb krém- de kellemesen puha lesz tőle a kezem. Már csak azért is érdemes nekilátni mosogatni, hogy utána használhassam:)

2. Johnson's baby bedtime hintőpor
Kislányunk születése óta elég sok baba kozmetikumot kaptunk ajándékba. Mivel mi még mindig kitartunk a gyógyszertári mosakodókrém, popsikrém mellett (egyébként gyönyörű, selymes a kislányunk bőre így is, vagy pont ezért) az ajándékba kapott termékeket lelkesen elhasználjuk a férjemmel. Egyik legtutibb közülük ez a hintőpor. Nagyon kellemes, finom illata van, és lágy az állaga. Fürdés után ide- oda szórok belőle magamra. Olyan érzés, mint egy lágy simogatás.

3.Nivea pure and natural action dezodor lótusz illattal
Régóta figyelem a dezodor kínálatot, de alig- alig találni alumínium mentes spray-t. Az alumínium a legújabb kutatások szerint ha nem is rákkeltő, de allergén, így jobb elkerülni. Megörültem, mikor rátaláltam erre a dezodorra- megbízható az izzadásgátlásban, és még alumíniumsó mentes is.

4. Avon Naturals barackos arckrém
Jó ideje ezt, illetve az Avon Naturals egyéb arckrémeit (mézes, gránátalmás, pipacsos) használom, de ez a kedvencem. Arctisztítás után szinte felüdülés a bőrömnek a használata. Lágy, és nem túl erős illatú hidratáló.Bár minden nap használom, sokáig kitart egy tégely.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése