2012. november 14., szerda

Hogyan hajtogassunk törölközőt?

Soha nem írtam volna be a Google keresőjébe a címben szereplő kérdést, mert tegnapig azt hittem, hogy tudok törölközőt hajtogatni. Aztán a Pinteresten háztartási praktikák után kutakodva találtam egy videót Martha Stewart- tól, ahol bemutat egy technikát amellyel nagyon dekoratív módon lehet összehajtani a törölközőket.
Kipróbáltam, és annyira megtetszett ez az egyszerű módszer, hogy alig tudtam megállni, hogy az összes törölközőnket újra ne hajtogassam.

A módszer nagyon egyszerű:
1.Kiterítem magam elé egy sík felületre a törölközőt. Hosszában képzeletben három részre osztom az anyagot, és az első harmadot behajtom.
2.Majd a jobb szélső harmadot ráhajtom az előző hajtásra.

3.Félbehajtom egyszer a törölközőt.

4.És megismételem a hajtást.
Olyan szépek így a törölközők,ha a fürdőszobapolcra pillantok olyan érzésem támad, mintha nem is otthon, hanem egy hotelben lennék:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése